kanatsizminigim 2 ve 3 tane post peş peşe çok uzuluyorum.Şuan virus var galiba cocuklarda kusuyor, yetişkinlerde :( gecen benim oglum da febalasti kustu ben de 3 gun ince oyle oldum şuan yegenlerim oyle gıda zrhirlenmesi olmasn dikkat edelim yediklerimize