Ciruzfe1 16 aylik bebegim. Bende kesmeyi düşünüyorum. Şimdiden psikolojim cok kötü. Nasi biraktiricam. Bu süreç bizim icin nasıl gececek çok zordayim.benimde bebegim gece boyu 13457764367 neredeyse uyaniyor emmek icin. Dogru düzgün gündüz uykusuda kalmadı. Gecen lerde birgün boyunca vermedim gece olunca ağlamasına dayanamayıp meme verdim.irade filan kalmadı. Biyandan aşiri duygusal yaklaşıyorum bu işe.