Bende aynı durumdayım şuan kafayı yemek üzereyim emerek uyuyordu hep oğlum bugece baslicaktik gündüz hiç vermedim gece uyutamadim bir türlü asiiri düşkun ve benjm antibiyotik kullanmam lazım drda kes dedi şuan 21 aylık zaten ne yapacağım bilmiorum eşimde ahlama krizine giriyor gözünden uyku akıyor ama yok uyumuyor bir türlü biraz önce vermek zorunda kaldım 1 dk emdi direk uyudu geçse 2 3 kez uyanıyor artık imkansız gibi geliri psikolojim çok bozuldu