Birceo sizi o kadar iyi anlıyorum ki… ama inanın hepsi geçiyor. Siz yapabildiğiniz kadar her şeyin iyi olacağına inanın. Her şeyden önce kendinize iyi davranın mesela, bu benim çok atladığım bir şey yazınızı okuyunca aklıma ilk bunu iletmek geldi. Bebeğinizin bakımı konusunda destek alın, anlaşabildiğiniz veya anlaşamadığınız biri bile olsa bebeğinizin bir ihtiyacını giderirken aslında size de yardımcı oluyor olur. Bebeğiniz uyurken kendinize vakit ayırın, en basitinden sevdiğiniz bir diziyi filmi izleyin. İlaçlar yüzünden uyuşuk uyku halli hissettiğiniz giblerde yarım saatlik de olsa dışarı çıkın inanın size çok iyi gelecek. Ben 7 yıldır bu hastalıkla mücadele ediyorum, inişli çıkışlı o kadar zaman oldu ki. Ben de sizin gibi ilaçlar konusunda çok olumsuzdum ve sizin de yazdığınız gibi ben de aynı kilolarla hamile kaldım ve tamı tamına aynı kilodayız ilaçlardan ötürü. Doktoruza iletin, kilo vermeye elverişli bu hastalığın tedavisinde kullanılan ilaçlar da var. Her şey bizim için eşiniz destekçiniz mi, anneniz, aileniz