Deletedmom_56 Kayınvalidemle aynı şehirdeyiz ama farklı ilçelerdeyiz, arada 1 saatlik mesafe var. Ve biz istediğimizde bizim yanımıza gelmektense her seferinde beni ve bebeğimi kendi evine çağırıyor ya da çocuğu bırakın ben bakayım diyor. Bu da beni çok üzüyor, bipolarım diye çocuğumdan ayrı kalmak zorunda mıyım?.. Ya da bipolarım diye benim eşimle, çocuğumla bir düzenim, evim olamayacak mı?.. Bu konu da beni ve eşimi anlayamıyorlar. Zaten arada kültür farklılığı da var ve son atağımın sebebi biraz da onlar… Hal böyle olunca aman ben kendim olayım kendi başıma ne kadar zorlanırsam zorlanayım düşüncesinde oluyorum hep ama bu da bana bir atak getirecek diye korkuyorum… 😔