Hipatya Babymarin geçen 6 aylık tulum aldım e bebekten olmadı büyük mesela 😂 kızımda öyle zayıf falan değil
Hamuceraa Babymarin aynıyız bizde. Ebebekten alıyorum bazen hep 9 ay 1 yaş alıyorum lcw flan da öyle. Ama doktorda mesela ortalama değerlerde bir bebek demişti. Ne kilolu ne zayıf tam ideal👶🏼
Melikeeeecansuu Babymarin benımde oglum 4aylık 8bucuk kılo bende 9 12 felan gıydırıyorum olmuo cogu seyler🤣
haziranin25i nazenin3233 yok kız ne takacağım. 😂😂Yerinde durmayan bir bebeğim var emekleme yürüme huysuzluk ne ararsan var bizde 😂😂
Musam Babymarin 3 ay 26 günlük 7 kilo zıbınları 9-12 ay alıyorum kıyafetlerden yoksA aşırıı kilolu degil bebekler
Badehandeyldz Babymarin benimki de 4 aylık 9-12 tam oluyor 8 kilo erkek bebek anlamadığım şey takımlar tam oluyor tulumlar alttan dar oluyor çıt çıtı açılıyor ayaklarını çırptıkça🤣
Ebruli3452 Babymarin maşallah boyu uzun :)) benim bebeğim 4 buçuk aylık4 aylıkken boy 62 cm kilo 6.5 du 6 aylık giyiyor