Pdrmdr benimde düne kadar sertti hatta göğüs ucu yaralarımdan dolayı bir gece vermedim sağdım sağ göğsüm iyice sertleşti sonra mastit mi olsun diye korktum bebiş emince rahatladım dünden sonra iyice yumuşadı bugün bir çok şey yedim ama yine yumuşaktı ben de tedirgin oldum inş bir sorun olmaz