KaganMert günlük anneyim göğüslerim aşırı sertti bir iki gün olacak yumuşadı acaba süt mü azaldı ya olgun süte geçtiği için mi bu konuda bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
uygarinannesiyim KaganMert ben de 3 aylık anneyim.Benimde önceden göğüslerim sert olurdu.Şimdi yumuşak,sütüm kesilcek diye korkuyorum.Bilen yazsın,yada başına gelen.Bebeğim doymuyor mu acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum
balyanakannesi2 KaganMert Göğüs terbiye olur derler. Artık bebeğinizin ihtiyacı kadar üretilmeye başlıyor
Nejlavrl KaganMert merak etmryin ilk zamanlar sert oluyor tam damarlar alismiuor sanirim sert olmasi o yuzden yumusuyor sonra sütünüzün azaldigi anlamina gelmez benimde yumusacik ama sütüm bol sağlıklı olan yumusak olan gogus
AA201207 KaganMert bende yumuşayınca süt azaldı sanıyordum çok korkmuştum ama öyle değilmiş yumuşaklıkla sertlikle ilgisi yok yani kızım 9 aylık oldu anne sütü aldı şimdiye kadar (6.aydan sonra ek gıda hariç)
KaganMert uygarinannesiyim ya aslında internette bi kaç yazı okudum öyle olmuyor sütünüz bebek emdikçe gelir diyordu öyle düşünmeyin yazıyordu ama benim de kafama takıldı
cinarayazmom uygarinannesiyim göğüsleriniz terbiye olmuş c anım endişelenme günde ⅚ kez çiş yapıyorsa sütün yetiyordur
Nidaaymira uygarinannesiyim bende 3 ay 7 günlük anneyim benimkide yumuşacık sanki süt kalmamış gibi ve ucunda sancı oluyo
KaganMert balyanakannesi2 inşallah öyledir ilk zamanki sertlik olmayınca deneyimsiz olunca bilemedim korktum
KaganMert cinarayazmom çiş yapıyor onda sorun yok ama bugün bir saat geçmeden emmek istedi iki göğsü emzirmeme rağmen doymadı gibi geldi bi de yumuşayınca korktum
KaganMert AA201207 iyi ya şükür dünden beri yumuşadı bugün bi de erken erken isteyince dedim acaba azaldı mı
Nidaaymira Beyzosmomy lansinoh anne göğüs ucuna en yakın biberon ayrıca suan meme mama gidiyorum ikisindende memnun ama korkuyorum öyle yada böyle büyüyecek minikler ama biz bunları düşünmekten erken yaşlanacağız 🥰😁
Beyzosmomy Nidaaymira bizde 35 günlüğüz 15; gün emzirebildim göğüs uclarim yara oldu sagarak verdim bı kaç gün Philips avent biberonu kullandım meme+mama şeklinde ilerledik sonuç meme reddi şuan asla tutmuyor beni çığlık çığlığa ağlıyor kaşıkla enjektörle bardakla herşeyle denedim ama yok çok ağlıyor napcam bilmiyorum 😔
Pdrmdr KaganMert benim 10 günlükken yumuşaktır pısmış bir şekilde duruyordu doktor senin sütün yok dedi ama bilemedi varmış hemde aşırı yağlı bir süt bebeğim maşallah fazla fazla kilo aldı şuan kilo alımı yavaşladı tabi ama göğsüm hala boş gbi ucunu sıkınca süt çıkıyorsa ve bebeğin sürekli yutkunuyorsa sorun yoktur ha sık emme meselesinde de benim bebeğim 15 dk da bir emmek isterdi hiç sorun etme ne zman isterse emzir sonra düzeliyor sık emmek istemesi
KaganMert Pdrmdr benimde düne kadar sertti hatta göğüs ucu yaralarımdan dolayı bir gece vermedim sağdım sağ göğsüm iyice sertleşti sonra mastit mi olsun diye korktum bebiş emince rahatladım dünden sonra iyice yumuşadı bugün bir çok şey yedim ama yine yumuşaktı ben de tedirgin oldum inş bir sorun olmaz
KaganMert Pdrmdr bebeğim emerken hemen uyuya kalıyor ondan mı doymuyor erken istiyor anlayamadım ben de sürekli ter atıyorum zor bir sezeryan süreci geçirdim emerken ben de yoruluyorum bir de çok erken erken isteyince ne zamana düzene girer bu saatler
ipekk05 Beyzosmomy aynı biberondan dolayı bende meme reddi yaşadım okadar pişmanım ki kesşke hiç vermeseydim diyorum sözde anne memesine en yakını red olmaz diye almıştık şuan sütümü sağıp veriyorum 🥺
KaganMert Beyzosmomy benim de var göğüs ucu yaralarım bir gün sağıp verdim ama korktum meme reddi olur diye yaraya rağmen emzieiyorum ama bugün sanki doymadı gibi erken erken emmek istedi iyice kötü oldum yaralara bepantsn plus sürdüm o biraz iyi geldi ama bebek emerken yıkıyorum o da ayrı yoruyor sür yıka
Minikyavrum75 3 ay 16 günlüğüz bizde. Şu 1 haftadır benim göğüslerimde yumuşak hep şişerdi sertleştirdi bazen kendiliğinden süt sızardı göğüs pedi ıslanırdı bu bi haftadır olmuyo 😔sütüm mü azaldı terbiye mı oldu anlamadım bnde.