Keremozaninannesi Deletedmom115 doğumda kenarlarda duran kızlık zarı da atıldığı için kan geçişi kolay oluyor ve bazı durumlarda böyle ağrı azalabiliyor benimde evlendikten sonra baya geçmişti
Deletedmom115 Keremozaninannesi Anladım bu hep böyle mi gidecek asıl merak ettiğim o böyle giderse çok güzel olur 😂