ozi Deletedmom115 2-3 gün ağrıyor. Ve sanki doğumdan sonraki gibi gaz sancim oluyor. Sanırım bir tek benim böyle
Deletedmom115 ozi Genelde ağrı olur ama bu kadar fazla olması bilmiyorum tuhaf geldi ama değişiyor işte insandan insana
Parasetamoll Deletedmom115 bi benim geçmedi sanırım evlen geçer geçmedi doğur geçer normal doğur geç fos oldu bende yani hala aynı sancı aynı acı doğum yapıyorum sanıyorum 😂
Deletedmom115 Parasetamoll Vallahi bu sancılı geçenler o esnada bebeklere nasıl bakıyor Allah yardım etsin çok zor çünkü bir an düşündüm de 😂
Smsek13 Deletedmom115 benim hala ağrılarım oluyor, eskiden 1 gün olurdu şimdi 3 gün boyunca ara ara şiddetli ağrım oluyor🤦🏻♀️😄
Deletedmom115 SevcanEbrar Evet böyle olması benim açımdan daha iyi yoksa hem ağrı hem çocuk çok zor olurdu Allah yardım etsin size de 😊
Annesininprensesi Deletedmom115 doğumdan sonra geçtiğini duymuştum ben ağrı yaşamadığım için bilmiyorum hoş daha regl olmadım😐
Babyboys Deletedmom115 benim de ağrım azalmıştı sadece başım ağrıyordu ikinciden sonra nasıl olur bilemem 😊 henüz hiç regl olmadım
Esmakiral Deletedmom115 4,5 ay önce bende sezaryen doğum yaptım bugün ilk defa regl oldum.benimde doğum öncesinde çok ağrım olurdu çok şükür bugün ağrı sızı olmadı.bende kendi kendime düşünmüştüm neden karnım ağrımadı falan diye