Purpura26 Ya benim bebeğimin de böyle yoğun ağlamaları vardı. Doktor kolik dedi. Ben 4 ay patates ve pirinçle beslendim resmen o kadar dikkat ediyordum. Saati geldiginde deli gibi ağlıyordu ki zaten 2. Ay kolik ağlamaları zirve yapıyor. 4 ay böyle devam etti hiç azalmadan. 4 aylık olduğunda sünnet ettirdik. Sünneti yapan doktor “Bu çocuğun sebepsiz ağlamaları var mıydı?” Dedi. Biz de “Evet.” Dedik. Meğer sünnet derisinin altında iltihap oluşmuş bembeyaz gösterdi bize. O da ciş yaparken sancıya sebep oluyormuş. Ondan ağlıyormuş yavrum 😔 sünnetten sonra tık diye kesildi o ağlamalar. Hani belki olabilir sizde de aynı durum. Zaten erkek bebeklerde çok görülüyormuş bu durum.