Açken ağlıyor. Mama veriyorum gazını çıkarıyorum. Bu sefer başlıyor inlemeye. Sonrası ağlama. Bütün gün kucağımda gezdik. 10-15 dakika anca uyumuştur. Destekçim kimse yok. Bıraksam 1 saat uyuya bilsem. O ağlıyor ben ağlıyorum artık. Ne kadar zormuş. Burda ne yöntem,damla,mama,biberon gördüysem denedim. Dün gittim 150 tlye dr brown anti kolik biberon aldım. Hiçbir faydası yok. Bebeğim kolik mi bilmiyorum. Ağlamaktan çok inliyor ve huzursuz. Bu arada 52 günlük. Napıcam artık hiç bilmiyorum . Alerji için bile gittim doktora. Test falan aldı. Temiz çıktı her şey. Reflü olabilir ama bu kadar huzursuz eder mi bebeği