Gokce122 Anneler bende birşey sorsammm biz verem aşısı olduk kafama takılan bir şey oldu 3 gün sonra banyosunu yaptırdığımda kabuklanma olursa orayı bantlayıpmı banyo yaptırmam gerek sağlık ocağındaki hemşire söyledi ama tam anlayamadımmm
Cigdemce Asyabebek1 ilaci verdikten sonra düşmedi mi yarim saate. Vucudunu silin bi bezle kol altlarını boynunu falan gizem. Alnına bez koyun sıkıp. 4 saatte bi bi kaşık verin ama 37.7 ise korkmak için erken. Zaten aşıdan çıkan ateşten korkmamak gerek derler elbet düşer canim.
mrbld Benm bebegim de dün sabah oldu aşıları, eve gidince calpol içir sonra ateş takibi yap gerekirse içir koltuk altlarına bezi ıslat koy asla banyo yaptırma dedi hemşire Gün içerisinde ateşi yükselmedi şükğr ama çok huysuzdu bi şekilde günü atlattık
Krtlmy Asyabebek1 2 ay aşısı hangi si oluyo acaba bizde 2 ay götürdüm yapılcak aşısı yok ddedi yani hepatit mi verem aşısı mı yada rota mı
Cigdemce Asyabebek1 valla bizim o geceden sonra çıkmadı hiç kuzum. Ama 3 gün sürebilir. Takıp et sen bebisi🥰
Cigdemce Asyabebek1 vücudunu kol altlarını falan güzel silin. Alnına da ıslak bez koyun. Çok da ilaca alışmasın annesi biraz silerek almaya çalış ateşini. Bende korkmuştum 2. Ay aşısından🥰