AlpAnnesi94 Rabbim şifalar versin kardeşim.Biz de atlattık(13.gunumuzdeyiz) eşim iki çocuk ailecek:(İlaçları 5.gun kullanmaya başladık biraz geciktik.Bu süreçte buhurdanlık çok kullandık.Nane,okaliptüs,kekik,lavanta vb yağları kullandık.Burnumuzu açtı rahat nefes aldık.Ek olarak c vitamini kullandık.Sıvı propolis,udi hindi yağı,kozalak macunu kullandık.Bende feci bir öksürük vardı hala var ama yüzde 70 gibi bir oranda azaldı diyebilirim.Bol su içtim artık su göresim yok:(Kelle paça ilk 3-5 gun içtik akşamları,zorladık kendimizi.Sumak,soğan, sarımsak yedik.Ben bunları her gün uyguladım ama en ağır ben atlattım,bünyem çok zayıftır ve romatizma hastasıyım.Rabbim iyilik,sağlık versin inşaallah.Başka bir sorunuz olursa seve seve yanıtlarım.