Hiç aklıma gelmezdi ki bende malesef covid oldum. Şuan öğrendim sonucumu.Grip belirtileri hep.
Neler yaptınız nasıl atlattınız acaba? Ve en önemlisi bebeğim 1 yaşında emmiyo zaten. Ama ona ben bakıyorum bırakamam da nasıl olavak süreç? Kaç gün oluyor? Oğlum asla maske taktırmıyo taktığımda gelip çıkartmak istiyo. Onu nasıl koruyacağım napcam bilmiyorum. Deneyimlernizi yazar mısınız lütfen..