Esyagz ilk iki gun biraz zorluyo, 10 gunde tamamen iyilesiyo canim. Biz ne sargi ne de kapak kullandik, direk bezledik doktor oyle soyledi. Fitil ve antibiyotikli krem kullandik. Cok sukur doktor cok iyiydi ama ilk gun narkoz cok zorladi oglumu, kendine gelene kadar cok cektik. Ins seninki kucuktur de lokal oluyodur. Bir de sunnet derisinin yapismamasi icin cok dikkat edin, bol bol banyo ve yumusak lif. Deri tamamen temizlenince hersey bitiyo👍🏻 Simdiden kolayliklar dilerim