Esyagz 3,5 aylıkken yaptırdık 1 haftada iyileşti ilk 2 3 çişini yaparken baya ağladı ama sonra rahatladı çok şükür ilaçlarını düzenli kullanın. Bardak vs koymaya gerek yok bezini gevşek şekilde bağlayın bol da krem sürün yapışmaz zaten. Ertesi gün eski rutine dönersiniz sadece bir kaç gün pansuman yapmakta zorlanırsınız şimdiden geçmiş olsun