DiDoCe 7 yıl boyunca bende sigara kullandım hamileliğimde birakamadim doğumum sezaryen olacağı için hastaneye yatacagim gün son sigaramı içip öyle gitmiştim doğumdan sonra içmek için çaba göstermedim assagi inebilirdim gitmedim öksurmemek için kendimi zorlamamak için o an istemedim aslında içmek 2 gün içmedim evime geldim rahattım icebilirdim ama 2 gün içmeyen 3.gun neden içsin diye diye 21 aydır içmiyorum ilk zamanlar bende çok istedim herkes iciyo etrafımda kokusu falan hoş geliyo ama tabi öksurmemek bogazimdaki sigara kalintisinin olmaması sabah kalkinca ağzımdaki aciligin gitmesi nefes alıp vermek daha düzenli derken şuan icmedigim için mutluyum ama şuda bı gerçek oldum olası kokusundan nefret ediyorum icerkende içmeden öncede Lise zamanı içmeye başlamıştım arkadaş cevresi falan şükür ki bende direniyorum hala baslasam başlarım çünkü elin sigaraya gitmese de aklın gidiyo evde olsa çoktan içmeye başlamıştım diyebilirim destek olarak direnmelisin ben hala direniyorum da bazen konusu oluyo başlayasim var diyorum çünkü elim gitmesede aklımda var 🤔🙄