10 yıldır içen birisi olarak hamile olduğumu duyunca bende bıraktım hamilelik psikolojisi ile dumaninin geçtiği yere bile tahammül etmiyordum birdaha içmem soğudum sanıyordum bebeğim 2 aylık canim deliler gibi sigara içmek istiyo.. 3 4 defa kaçamak yaptım eşimin paketinden ama emziriyorum vicdanım rahat değil ama aklimdanda hiç cikmiyo resmen şaka gibi beni ancak içenler anlar buraya ahkam kesecek olanlar yazmasın. Bu konuda kendimi nasıl durdurabilirim önerisi olan var mı? Siz ne yaptınız içenler?