GiybetReis ben de besafe kullanıyorum ancak kuzenim baby plus tan bazalı bir model almış. Böyle kırmızı ve gri siyah rengi var. Adını tam hatırlamıyorum. Babyplus reno lux gibi bir şeydi sanırım. İsofix ve bazalı yani sabitleyici ayağı olanı 1200 gibi fiyatı varmış ama indirimde 890 liraya almış. Ayrıca 360 dönüyor. Ve besafe kadar yüksekliği var.