GiybetReis Besafe izi turn i-size kullanıyoruz. Önceliğimiz her zaman güvenlik oldu, detaylıca araştırıp karar verdik. Kullanımı da oldukça rahat. Önceden cybex kullanıyorduk, alçak kaldığı için çok sıkıyordu bebeğim. Bunu çok sevdi ☺️ 1 buçuk yaşında bu arada