Linolin Derinbebek cnm bebeğin ne kadarlık sıcak dus al göğüslerine masaj yaparak asağıya doğru ve dustan sonra kalın giyin sıcak seyler iç yatağa gir güzelce terle benim öyle gelmişti sütüm sıcak tut kendini faydası cok oluyor
Derinbebek Janss çok teşekkür ederim 🙏 bir saat sonra mama saati sizin dediğiniz gibi bu defa 60 cc vermeyi deneyim bunu çıkarmazsa demekki ben fazla veriyorumdur 🤦🏻♀️ Birde bebegim 3 saati bulmadan hemen acıkıyor sürekli aranıyor
Janss Derinbebek O refleks , yapar onu sürekli . Biraz zaman geçince ellerini emmeye başlar cop cop 😌 İlla aç olduğu anlamına gelmez . Baktınız ki mızmız ediyor - 2,5 saat sonra versiniz . Az az arttırırsınız . Oturur 1 haftaya kadar 🌸♥️
Hohomoromu Derinbebek 90nın hepsini bitiriyor mu peki kendı istegıyle zorlamadan sen hangı renk beyaz mı kusuyor içtiğini yani oda önemli 60 vermeyi deneyin 60 cc gaıznı muhakk çıkartn gazı cıkmıyorsa gazla beraber de kusuyor olablr reflüsü olablr bebegınızı beslerken gövde kısmı biraz dik olsun düz yatarak beslemeyin bu tarz seylere dikkat edin bakalm tekrrlıcak mı
Derinbebek Hohomoromu hepsini zorlanmadan kendisi içiyor canım ve içirdikten hemen sonra dik bir şekilde gazını çıkarıyorum ve güzel bir şekilde de çıkarıyor gazını ama kusması da var ne zaman ki gazını alıp yatırıyorum o zaman kusuyor 🤦🏻♀️ Çıkardığının rengi beyaz resmen mama geliyor geri . Geçenlerde doktorumuz aptamil mama önermişti aldık içirdim onu ama onu içtikten sonra da su gibi geliyordu canım 🤦🏻♀️
Hohomoromu Derinbebek muhtemelen reflüdür tabi sen doktora götür yine ozmaan besledıkten sonra bi süre yatırma veya reflü yastıgı al doktor sana soyleyecektir zaten 👍
Balarisio Derinbebek aynısını bende yaşadım.yogun gazı varsa kusuyor olabilir.yada reflü.1 gece kuvöze bile aldılar oglumu kusmadan dolayi.idrar yolu enfeksiyonundada kusma oluyormuş.kilo alımı iyiyse fizyolojik reflüyü her bebek yaşıyor dedi doktor.beslenmeden sonra en az 15 dk hic yatırma dik tut.gazini çıkarırken bir kez çıkardığında ikincisi için vurmaya yada oksamaya devam etme.beslenmeden sonra uyuduguzaman belinden itibaren ince bir yastikla başını yükselt.bunlar biraz azaltır kusmayi
Derinbebek Balarisio ben yarım saat okşamaya hafifçe vurmaya devam ediyorum canım gazı çıkınca 🤦🏻♀️ Hemen uyuyor kucağımda kafasını ellerinin üzerine koyuyor o şekilde uyuyor
Miraytos Canim çok fazla mama veriyorsun arkadaşlarından belirttiği gibi bizde 35 günlüğüz kilosunu 56 ya boluyorum doktorum öyle soylemisti.70 CC veriyorum suan ama anne sütude alıyor yetmedigini hissettigim zamanlarda arada mama veriyorum ben
Linolin Derinbebek o zaman canınız saolsun bebis sağlıklı olsunda anne sütüde mamada aynı..gittiniz mi doktora
Derinbebek Linolin evet canım gittim akşam acile @Janss arkadaşımın dediği gibi 60 cc vermiştim doktora gitmeden onu çıkarmadı bebegim demekki ben cok veriyor musum 🤦🏻♀️ Doktor da hiçbişe demedi 😏 reflüsü var bunu önlemek için gazını çıkaracaksın dedi zaten ben çıkarıyorum ama yarım saat gazını
Zeliha66 Derinbebek canim masallahda benim kızım 3ay 8günlük o daha 60-90cc anca içiyo tabi her bebek bir olmaz ama fazla geliyodur diye tahmin ediyorum
Derinbebek Zeliha66 canım cok doğru söylüyorsun ilk bebegim cok tecribesizim mamanın üzerindeki ölçek ne diyorsa bende o şekilde veriyordum ama azalttım 🙂
Ayaniz Derinbebek 25 günlük bebek icin 90 cc coook fazla benim bebegim 3 aylık 90 cc iciyor . Siz mama üzerinde yazana bakmayn doktora sorun.. cok geldigi icin kusuyo muhtemelen
Svddzmn Derinbebek bazı bebeklerde mide de reflü oluyor ama bazı bebeklerde mamayı midesi kaldırmıyor olabilir büyüklerimiz kusa kusa buyur dıyorlar belki de öyle ama hastaneye götürmende fayda var benşm bebegim de cok kusuyor du mama verdiğim zamanlar
Derinbebek Svddzmn götürdüm canım doktor da aynı dediğin gibi dedi ama mamanın da ml ini fazla yapıyormuşum azalttım cok şükür simdi hiç çıkarmıyor geri
Derinbebek Janss evet canım cok teşekkür ediyorum azalttım 60 cc veriyorum ve dünden beri hiç kusmadı 😊 🙏