Kızlar merhaba bebegim sütüm olmadığı için sürekli mamayla besleniyor 3 saatte bir 90 cc mama veriyorum . 25 günlük bebegim . Bu aralar daha sık kusmaya başldı benim gibi bu durumu yaşayan var mı .?
Aksam acile cocuk doktoruna götüreceğim eşimin işi dolayısıyla simdi götüremiyorum 🤦🏻♀️ Lütfen bilgilendirir misiniz beni neden oluyor acaba 😔 ilk bebegim cok tecrübesizim