Altntaskadrye Bizile taki peden doktor kilosu az, kilosu az diyip duruyordu. Ben de doktor bu bebek 5 ayda emekliyordu, 9 ayda yurudu, tahliler iyi diyordum ama o yine de biraz daha fazla kilo almasi gerekiyor diyordu ve bana bir cozum sunmuyordu. Az yiyor deyince bana yedir diyordu. Baska doktora gittim dedim kilosu az, yemek az yiyor o da persentil egrisine bakti dedi ki bu cocuk hep az kilo aldi, bu onun normali, minyon çocuk, bak tahliler de iyi sorun yok. Sonra instsgramda bizimcocukdoktoru Dr. Elif var, uzun süre takip ediyorum, online gorusme yaptim onunla o da bana dedi ki bak hep az kilo aldi o onun normali, bir saglik sorunu da yok merak etme, bana yemekle ilgili cok guzel tavsiyeler de verdi. Ogun sayisi artirdik, bazen kendisi yiyor ya da yemeye calisiyor, bazen yediriyoruz, humm buskviler aldim yemekten sonra onlari veriyorum, cok sevdi guzel yiyor. Hem de oyun oynarken yedigi icin oyundan zaman gitmiyor, bilmeden bile yiyor 🤣