Altntaskadrye Kızlar günaydın kızım tam 1 yaşında 8 kg , bana az geldi ama bilemedim sağlık önemli benim için kiloya takan biri değilimdir de çok mu az sizce onu merak ettim 1 yaş anneleri bebeleriniz kaç kilo ?🌸 Bu arada emiyoruz ek gıda az yiyor 1,5 öğün anca
Mom9870 Altntaskadrye 2 yaşında 10 kilo kızı olan bir arkadaşım vardı normal demek ki. Persentil tablosuna ayına uygun ortalama kiloya bakabilirsiniz.
Sevda6767 Altntaskadrye canım şimdi çıkıp benim bebeğim beş aylık 8 kiloydu yok 7 aylık şu kadardı diyen çıkacak. Ne burayı ne çevreyi takma. Benim kızım üç yaşında 12 kilo düşün. Ama sağlıklı çok şükür. Emzirmeyi bıraktığın zaman yiyecektir. Benim kızım da öyleydi süte güveniyorlar
DuyguDamla Altntaskadrye valla benim kızımda 13 aylık 9,600 gram 2 ay üst üste hastalandı hiç kilo almamış bu yüzden ama takmıyorum sağlığı yerinde olsunda
Altntaskadrye Sevda6767 doğru diyorsun Canım çok sağol takmıyorum zaten de çok az diyenler oldu insan bi sinir olmuyor değil 😂🤦♀️ En azından boş şeyler vermiyorum kilo alsın diye valla millet hazır şeyler veriyor ondan kilolu bebeleri sağlıklı olsun da canları sağ olsun 🌸🤲
Sevda6767 Yusufum02 yani öyle tabak kase dolusu yine yemiyor canım ama kesinlikle fark ediyor. Kızım bir buçuk yaşına kadar neredeyse hiçbir şey yemiyordu. Gün boyunca tek öğün bile yemezdi sonra biraz biraz yemeye başladı ama yine yaşına göre çok çok azdı. Yemek verirdim kaşığı itip göğsümü açardı:) 20 aylık kestim. Ondan sonra daha iyi oldu.
Altntaskadrye DuyguDamla çok geçmiş olsun aynen öyle sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil gerçekten
Altntaskadrye Gocicim aynen canım öyle yapmaya çalışıyorum yedirmeye çalışıyorum ama kendi yemeyi ekmek gibi Şeyleri filan daha çok seviyor ve tatlıyı 🤦♀️Bende çok vermek istemiyorum şekerli şeyleri
Asl90 Altntaskadrye canım benim oğlum 1 yaşında ama bence kimsenin fikrini alma iyce kafa karıştırırlar az diyende çıkar çok diyende 😂 benim oğlumu gören bazıları ay tombiş diyor kimisi yo zayıf diyor boşver sen sağlık ocağı sorun yok diyorsa yoktur. Beslenmesine göre kilosu az değil bence rahat olun
Altntaskadrye Asl90 aynen doğru diyorsun Canım herkes bi kafadan konuşuyor önemli olan sağlıkları gerçekten 😊
Gulcanyvz Altntaskadrye benim kızda 1 yaşında 8,5 kilo hatta tam buçuk bile çıkmadı doktor standartın içinde dedi minyon bi bebek dedi sonra bana baktı annesi bak sana çekmiş dedi bende minyonum canım illaki genler çekiyor boyuda 71 cm çıktı yemesi desen 2 gün güzel yiyiyorsa 2 gün hiç yemiyor diyebilirim kahvaltıda omlet yapsam yarısını anca yer labne sever 1 tatlı kaşığı yer öğlen çorba yapsam sadece tel şehriye ve tarhana yer yoğurt çorbası filan asla sevmez oda 1 kepçe fazlası yok bu aralar eline ekmek veriyorum hoşuna gidiyor yiyiyor canım birde şu kalın galetalar var ya onu veriyorum dişleriyle ıslatıyor biraz yiyiyor aralarda meyve ve yoğurt akşamda öyle böyle geçiyor çorba olursa karnı doyuyor ama asla pilav makarna filan yemez yemek yeme alışkanlığı hiç oturmadı en baştan beri katı verdim ama yemiyor keyfi yemiyor biliyorum zamanla düzelirler inş
Altntaskadrye Gulcanyvz Canım aynı durumdayız resmen benim kızımda öyle bir gün yiyorsa diğer gün yemez bize de sağlık ocağı bebeğin minyon dedi ben kısayım bide öyle kilolu insanlar değiliz eşim ve ben ( tabi benim Doğum kilolarını saymazsak)😂 amaan ya sağlıklı olsunlar da valla gerisi önemli değil gerçekten 🌸ama yeseler daha iyi ilerisi için tabi inşallah iştahları açılır
Simurg Altntaskadrye hiç üzülmeyin sağlığı yerindeyse Allah’a şükür diyin. Benim de kızım bir yaş ve sekiz buçuk kilo.
Altntaskadrye Simurg evet öyle gerçekten bin kez şükürler olsun Rabbime keyfi yerinde sağlığı yerinde o yeter bana 🤲🌸
Bbbbbb Altntaskadrye Benim oğlum da 1 yaşında 8.5 kilo herkez zayıf diyor süt de yok bizde anne sütü almadığı için diyen bile var sütüm olsa verirdim diyen bile var düşünün yani ama takmamaya çalışıyorum çünkü çok haraketli bir bebek saniye yerinde durmuyor bu kadar harekete kilo almaması normal birde bazen güzel yiyor bazen yemiyor değişiyor iştahımız
Altntaskadrye Bbbbbb ne alaka sütle ya benim kızım emiyor ona da zayıf diyorlar 🤦♀️😂 herkes bi kafadan konuşuyor işte bebeğe göre değişiyor gerçekten benim kızım da bazen yiyor bazen hiç yemediği oluyor