Eymenduygy Kızım 8.5 Aylık doğduğundan beri jenny Willy kullanıyorum çok da memnunum pişik asla olmadı ☺️ Daha hamileyken bi arkadaşım bebek bezini kendi seçiyor demişti de inanmamıştım bu bez meselesin gerçekten bebekten bebeğe fark ediyor ☺️ Bugün aylık paketi geliyordu bir kaç hafta önce yine gelmişti o şekilde alıyorum bi süre bez almaya gitme derdim olmuyor,şahsen ben tavsiye ederim siz de memnun kalırsınız inşallah ☺️