Eymenduygy komşum almanyaya gidiyodu elinde kalanları bana verdi ama bu kadar kötü bez görmedim. dışarı çıktık 4 saatte çişini taşırdı. bide kasık bölgelerinde kızarma yaptı ki kızımın cildi öyle çok hassas değildir. ayrıca çok kaba bi bez, molfixin inceliğine ve hafifliğine alıştıktan sonra karton gibi geldi bana
ayrıca içeriği temiz değil losyonlu kremli bi ürün