minikbaykus öncelikle her çocuk o kadar sakin değil. Hatta çoğu değil. Bir çok insan sizinle aynı durumda önce bunu kabul etmelisiniz. Zor bi hamilelik ve doğumun ardından kızımda çoklu besin alerjisi çıktı. Kolik kelimesi az kalır çektiklerimizin yanında. 21 aylık hala uyumuyor. Hala her gece saatlerce ayaktayız ve ben çalışıyorum. 1-2 saatlik uykularla işe geldiğim oluyor. Eve gidince de dinlenme imkanı tabi ki yok evde bir dünya iş ve kızım beni bekliyor oluyor. Ve gece yine uykusuzluk. Ama biliyorum ki geçecek. Yani çocuğa bağırmanın hiçbir faydası yok. Bu onu daha hırçın yapar. Bağırınca düzeliyor mu tabi ki hayır. Aksine çocuğu daha kötü yapıyor. Bir tek siz değilsiniz bunu yaşayan maalesef. Geçici bir süreç ve 2 yaş sendromu başlıyor. Yani böyle büyüyorlar. Belki bi uzman yardımı alırsanız nasıl başa çıkacağınız konusunda yardımcı olur en azından.