20 aylık oğlum doğduğundan beri. Kolikti gazdi. Süt alejisiydi. Doğru düzgün uyumadı hâlâ uyumuyor. 20 aylık bugün özellikle gece birde uyandı hâlâ mememde saat 6. Yerine yatıyor 15 dk ya kalkiyor. Üstüne bide adetim ağrıdan duramiyorum. Yemek yemeyi sevmiyor. hiçbir oyuncağıyla oynamıyor. Akşama kadar pacamda. Uykusuz olunca sinirli gergin oluyorum. Eşime sürekli bağırıyorum. Çünkü sabah kahvaltısini yapıp akşam yemeğinde görüyorum. Yine işe gider gece 1 yada ikide gelir.sorsan bizim için çalışıyor… Demem şu bu kadar uykusuzluk çocuğun yememesi vs artık istemeden çocuğa sesimi yükselmeye başladım. TV açıyorum izlesin diye arada çünkü tuvalete gitsem bile kıyameti koparıyor.. ben nerde hata yaptım. Neden yemiyor herkesin çocuğu uyuyor. Yemek yiyor. Biz neden bunları başaramiyoruz. Gerçekten kendimi beceriksiz hissediyorum. 😔😔😔😔