Feyyyzza bizimki doğdugu anaplamaya başladı çocugunu bir haftada kaç kere ultrasona doktora götürdük sonuç gazla kaplı karın;/karnı 15 günlükken o kadar şiştik lavman yaptılar gaz gitsin diye ,doğdugu andan itibaren çocuk susmadı hastaneyi inletti,doktorlar ağlayan bebek iyidir dediler sadece,hemen gaz damlasına başladık şuan 3.5 aylık çok şükrediyorum o günler çok zor ve çaresizdim,doğarken gazlımı doğar bi bebek ya dşye şaşmıştım ,sürümese baktılar gayet yetiyordu,çok zor bi süreç ama 40 ondan sonra azalmaya başlıyor ,Allah yardımcınız olsun tüm annelerin