Feyyyzza Sürekli aglıyor kardeşimin bebegi kızlar. Annesinin sütü var doyuyor gazınıda çıkarıyor. Sizce neden olabilir tecrübeli anneler. Gaz oldugunu sanmıyoruz çünkü ilk 15 gün gazı olmazmış yeni dogan bebegin… Bide çok içli aglıyor yana yana böyle
ilkgozagrimmmm Feyyyzza Rabbim sağlıkla büyümek nasip etsin. 15 gün gaz olmaz demişti doktor bize. Benim bebeğimde çok ağlamıştı ama açmış daha sonra hafif ateş olunca anladi doktor. Mama verdik.sütüm geliyordu benimde.
lazannesi Feyyyzza yani benim oğlum çok gazliydi aşırı 1 yaşına kadar gazı devam etti ama o bile ilk 2-3 hafta sadece acikinca aglar doyunca uyurdu. Bilemedim ki üstte kalsın. Normal doğum mu oldu
ilkgozagrimmmm Feyyyzza benim oğlumda çok ağlıyordu.Belkide alışmaya çalışıyorlardır.Karni tok olduğuna eminseniz
lazannesi Feyyyzza yani Allah korusunda doğum anında bi yeri hasar görmüş olmasın muayene ettirin bence başka bir hastaneye kırık çıkık filan olmasın allah korusun
ilkgozagrimmmm Feyyyzza Tam ememiyordur muhtemelen yorulup belkide doymuyordur. Ben sütüm var sandığım için bekledim ateş oldu hafif hemen aldık mama meğer çocuk açmış
Feyyyzza lazannesi kuzum bilmiyorum ki öyle oksa sürekli aglar herhalde. Yarım saat uyuyor sonra uyanıyor. ama sürekli ayaklarını çekiyor. Her cocuk bir olmaz tabi ama benim kızım kırkına kadar sürekli uyurdu. Böyle olunca bende sasirdim
ilkgozagrimmmm Feyyyzza yinede mama verip gazini alin bence. En azından anne biraz kendine gelene kadar öyle devam edersiniz sonra sadece emzirir. Biz verdik doğduğunda alışmadi hatta sonra icmedi bile asla kabul ettiremedim
ilkgozagrimmmm Feyyyzza mama içince azalıyorsa açlık olduğunu anlarsınız en azından. Öylede geçmezse gidersiniz hastaneye tekrar. Çok küçük aç kalmasin birde
Gulsah01 Feyyyzza belkide açtır. Bende ilk gün eve dönerken doktor emzir ama ayriyeten mama da al gelmzese kullan demişti. Sadece ilk gece kullandım sonrasında sütüm geldi. İyi bakın ac bırakmayın minnosu mamayi deneyin sonra emer yine
Paradiseeeee Feyyyzza süt geliyordur ama doymuyordur zaten küçük yorulurdur emerken mma verin deneyin bide kesilir ağlaması açlıktan ağlıyordur bebek
lazannesi Feyyyzza sağlıkla büyütün inşallah biran önce sorununu anlarsınız miniğin.. çok Zor insan anlam veremiyor derdini anlayamıyor bazen
Kimkibu Feyyyzza doğdu hastaneden çıkardık 2. Gün aksamı aglama krizine girdi doktorumuzu aradık sizin dediğinizi söyledi gazı olmaz bebek bu ağlar dedi!! Ertesi gün yine aynı şeyi yaşadık saatlerce susmayan ağlamalar acil bebek doktoru bulduk hemen götürdük.. muayene etti ve bebeğinizin karnı gaz dolu dedi oluyormus yani gaz damlasına başladık o dönem rahatladı olur yani benim bebeğimde gazını cıkartıyordu ama yeterli değilmiş..
Kimkibu Feyyyzza ellerini top yapıyor ayaklarını karnına çekiyor ve sert yapıyorsa yani ayaklarını iyice kasıyorsa ve durmadan tiz sesle aglıyorsa yüksek ihtimal gazdır
Gizeemm Feyyyzza kundak yapın bi anne karnındaki hissi verirmiş kundak sakinleşir benm bebeğim öle sakinleşiyodur