Burcc zeytingozlusaremm babam şeker hastasıydı, meyvelerde şeker oranı yüksek diye pepino alıp yiyodu. Tatsız bişey, amaç meyve yemekti babam için. Tropikal olduğu için alerji riski olabilir diye düşündüm nedense🤔
eceunverkanra zeytingozlusaremm Yaaa ben de merak ettim simdi sayenizde öğrenmiş oldum teşekkür ederim🥰 Eğer tadı da az şekerli ve kavun gibiyse verilebilir ama egzotik meyvelerde alerji riski olduğundan avokado hariç 1yaş öncesi önermeyen doktorlar da var ama 3gün kuralıyla deneyerek verebilirsiniz bence az miktarla baslayip😊
zeytingozlusaremm eceunverkanra evet bnde ondan çekindim avokado yiyor kızım bınu da sever inş bir sıkıntı olmaz ☺️
muhendisanne1 buzlulimonata Konya’da bizim bahçede yetişiyorsa heryerde yetişir bence 😅 ağır alerjen bi meyve değil bence verebilirsiniz artık