Aliveannesiiii biz test vermedik yani sağlık ocağındaki doktor bademcikler şişmiş dedi ilaç verdi antibiyotik, şuan çok iyiyiz çok şükür kızımla ama iki üç gündür en keskin kolonyanın dahi kokusunu alamıyorum kızımda da ateş ve isal vardı extra halsizlik, bence covid olmuşuz biz diye düşündüm kendi kendimizi izole ettik artık 😒 ve ne kötüymüş koku alamamak ,aslında ne değerliymiş @Armess