Armess öncelikle korona testi yaptır en azından kendini hemen kstantinaya alırsın evin içindekilere bulaşmadan, altta yazdım yaptıklarımı. Bende de öksürük vardı. Çok sürmedi allahtan, birde sirkeyle gargara yaptım tavsiye ederim. Biraz yakabilir ama sağlık için işte🤷🏻♀️ Çok çok geçmiş olsun inşallah değilsindir, eğer öyleysen de inşallah çok hafif geçirirsin🤲🏻