Nisarabia27 İlk oğlumda adetime 4 gün varken test yaptım silik çıktı ama yine de bundan çol daha netti. 2.oğlumda adetime 2 gün kala iki çizgi de kopkoyuydu. Yani adet öncesi yapılmış bi test olsa belki derdim ama geçtiği halde bu şekilde çıkmaz çok nadir bi geç döllenmeyse anca ama çizgi de aşırı silik😞 Ben yok diyorum o yüzden