Nisarabia27 minnakleblebi yok ben umutladırmak istemediğimde burda sizinle paylaşıp durumdan emin olmak istemiştim oda zaten adet olmuş yok yani
Duyulurum Nisarabia27 bir dahaki ay hayırlısıyla olur inşallah. En doğru zamanda en sağlıklı şekilde olsun 🤲 bunun haricinde testte karartma yapılınca da yoktu ikinci çizgi görenler nasıl var gördünüz şaşırdım valla 😕
2maviboncuk Nisarabia27 Bu hangi test böyle hiç belli olmuyor tam sonuç için ya 1hafta beklesin veya kan testi versin canım inşallah olur Bi bebişi Rabbım hayırlı zamanda sağlıklı sıhhatli versin.
Nisarabia27 2maviboncuk hiç bilmiyorum ki canım bence kan vermesine gerek yok ki adet oldum dedi çünkü zannetmiyorum bu saatten sonra pozitif çıkıcağını ben
2maviboncuk Nisarabia27 Şimdi gördüm bunu hayırlısı olsun olur inşallah üzülmesini insan kafaya takıp her ay bekleyince stresten olmuyor bazen dua etsin bol bol Rabbım hayırlı zamanda sağlıklı versin
Nisarabia27 2maviboncuk aynen oda çok takmış durumda kafayı benim bildiğim beş altı aydır istiyorlar iki yıldır da ilaç kullanıyordu galiba onun hala etkisi var gibi o yüzden de olmuyor bence
Cennet-Kokulum Nisarabia27 Yaaa çok üzüldüm canım hayırlısı olsun bir daha ki sefere tutar inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Zlm Nisarabia27 yani çok yoğun değilse öyledir belki normal adetinden kısa sürerse bı test versin bence
2maviboncuk Nisarabia27 Evet görümcemde hap kullanıyor hapı bıraktıktan 1yil sonra hamile kalabildi ilacın etkisi çok oluyor
Cennet-Kokulum Nisarabia27 Üzülür tabi onu çok iyi anlıyorum Rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️
Toprakseyran Nisarabia27 bence kan versin ama hayalet çizgiyi görüyorum benimde gebeliğimi öğrendiğimde çizgi böyleydi o çizgi zamanla daha çok belirginleşir hatta bir kan vererek kesin bilgiye ulaşabilirsiniz ama 🥰 şimdiden hayırlı olsun çok sevindim 🥰🌼🌼💙
Toprakseyran Nisarabia27 yaa Allah büyük elbet olur üzülmeyin Allah in hazinesi geniştir elhamdülillah 🙏🌼
BademsMam Nisarabia27 gebelik yok. Yanlış yerde bakıyorsun birde test çubuğunun içinde bak. Böyle ne kadar bakarsan yanlış anlarsın
mnkbbgm Nisarabia27 benimki böyleydi şuan kucagimda geç döllenme olmuş olabilir bence kan versin hayırli evlat versin rabbim inşallah