Sny07 Gün içersinde hiç 1 saat dahi uyuduğunu görmedim en fazla 15 20 dakika dediğiniz gibi hiç uyku sersemi olmaz mesela uyanır uyanmaz tam gaz enerjiyle devam bizimimde bende sadece beimki mi böyle diyorum çünkü çevremde çok fazla böyle.bir bebek yok çok zor bir bebek olduu emmedi mesela naptiysam emziremedim sonra 3 aylıktı biberonu bıraktı mamayı bıraktı 7 aylık hala istemiyor almıyor ağzına emzik tutmaz hiç tutmadı ayakta sallanır bazen gece bile ayaklarimda uyur piskolojim alt üst oldu gece uykusu yok gündüz yok yeme içme skinti sadece bende var sanıyorum bende bazen çok yorucu gerçekten