6aylıkken yaptırdık lokal anestezi dikişli 1 haftada iyi oldu çok şükür o bölgeye bardak koyuyorsun kakası ve bezi yapışmasın diye Eşim istemedi ben küçükken olmasını istedim iyi ki de yaptırdım normalde 10 dikiş atıyormuş 12 attı bize sağlam olsun güzel olsun dedi 😂😂 o bölgeyi uyuşturmak için iğne de bi çok ağladı sonra emzirdim hafif uyudu sesten geri uyandı tabiki çizgifilm şarkı derken bitti geçti bi ilk çişini yaparken titredi ağladı sonra alıştı