Cinarimm5 sheesyelllow bizim de çarşamba günü olcak . Stres yaptım. Dikişli olucak . Lokal mi genel anestezili mi oldu acaba :)
sheesyelllow Cinarimm5 lokal oldu bizim ya ilk gün zor oldu biraz ama bizim oğlan sünnet oldu ben de grip oldum oğlana geçti diş çıkartıyor hepsi bı arada olunca çok çok zor oldu bizim tek sünnet olsaydı zorlanmadık sanırım çünkü ilk günü rahattım ama sonra bayağı bı zorladi
buzlulimonata Bizim doktorumuz yillardir yapilan geleneksel bir yöntem bir yan etkisi ya da bir zarari olsaydi su ana kadar coktan cikardi o yüzden ben dikisli yapiyorum dedi. Kendisi gatada calisan bir docentti. Biz cok memnun kalmistik☺️
uyus Cumartesi gün oglumu sunnet ettircem 2ay 3haftalık olcak ozaman.yaptircam ķlinik dikişli yapiyormus.eşime dedim sence hangisi.eşim dedi yıllardir dikişli yapıliyor.kimsede sorun oldugunu duymadim dedi.yani dikişli yaptircaz
Btlervtgr Mavsnz06 cuma günü yaptırdık dikişli lokal anestezi ile oldu gayet memnun kaldım bir sıkıntı yaşamadım
Esrams Mavsnz06 dikişli yaptırdık 27 günlükken dr cem kara acıbadem fulya hastanesine lokal anestezi ile oldu 3 günde iyileşti hiç bir sorun yaşamadım bactroban krem ile iyileşti hemen