uyus Milena11 Benimde az ama bir damlada olsa vermeye çalışiyorum ..Canim.Ben doktora dedim 2 saatte bir acıkiyo acaba mamadan kaynaklımı diye.dedi normel çocuklar zaten 2saatte acıkir.daha küçuk oldugu icin.
uyus Sinyorita12 çocuklara can feda.kendimiz bir teneke yagın hesabını yapiyoruz daha uygun nerden buluruz diye.ama 800 gr mamaya 120 tl yi hiç bir saniye bile düşünmeden veriyoz.Yeterki bal oğlum yesin😆
uyus Milena11 şuan benim oglum 2ay 20 günlük 3saatte bir bazen dahada uzuyo uyursa.aslında illa saatine uymuyo.kaka yapınca daha çabuk acıkiyo ..120cc vermeye başladım daha azıyla doymuyo.
Milena11 uyus bakalım çözücez bu işi çalışıyorum çalışmasam sorun değil gece de saat başı verim mama ama uyku düzeni oturmam lazım onun için uğraşıyorum