Milena11 bebeğe göre değişir, ben aptamil kullanıyorum ve kızım 9 da uyur sabah 6 7 yada 8 e kadar deliksiz uyur, bakın birazda uyku eğitimi yapın yani aman 3 ay sonra yapın diyenleri dinlemedim, gece gündüz ayırımı yapıp alıştırdım, hep aynı saatlerde uyuttum, ve bir süre sonra kendi uyku saatleri geldiğinde uyuyor, geceleri ise asla uyanmaz🧿 aptamil şekerli malesef ama emmediği için gönül rahatlığı ile kullanıyorum, en iyisi gold goat dediler kullandık, sevdi ama aptamile alıştım sanırım, ona devam ediyorum 🥰