Sevdalianne Ablam hemşire doktora gitsen emzirmeyi birak der sana diyor.
Böyle bir şey hiç duymadım ben, oğlum 2-3 aylıkken 48 kiloya düşmüştüm doktorum hiçbir zaman emzirmeyi bırak demedi. Takviye alıp güzel beslenmelisiniz et balık tavuk sebze pekmez çiğ yemiş bunlarla beslenin