Sevdalianne Merhaba arkadaşlar nasılsınız Benim yaklasik 5 aylık ikizlerim var simdiye kadar cok şükür sadece anne sütüyle beslendiler sütüm yetiyor ikisine de ama şöyle bi sıkıntım var 47 kg ya düşmüşüm bazen ayaga kalkmaya calisan yavru ceylanlar gibi ayaklarim titriyor. Ablam hemşire doktora gitsen emzirmeyi birak der sana diyor. Elimden geldigince yemeye calisiyorum ama ikizlerin bakimindan cogu zaman yemek yapamiyorum yapsam da yemeye1 vaktim olmuyor hızlıca ne kadar yiyebilirsem. Benim gibi olan yada cevrenizde duydugunuz var mi doktorun aşırı zayıfladığı icin emzirmeyi biraktirdigi. Ya da bana önereceğiniz kilo aldiran pratik yapilan yemekler ara öğünler varsa alırım bi dal… Gelevek hafta 5.ay kontrolumuz var cocuk doktorumuz 5.ayda ekgidaya başlarız demisti belki o zaman biraz kilo alabilirim ya da emzirmeyi azaltmali miyim ki of canim cok sıkıldı
BARTUMOM Sevdalianne bende zayıfım 50 kiloyum oğlum çok hareketli 8 aylık bu ara iyice memeyede taptı kahvaltı yapmam saat 1i 2 yi buluyor artık geceden soslu makarna yada pilav yapıyorum tavuk haşliyorum üstüne kısır falan yapıyorum börek sarıp dolaba attım çıkarıp ısıtıyorum 2 gün yiyorum öyle yoksa yemek yapmaya vakit yok
Papatyam-46 Damalakkoo bende aynısı oldu en son safrayı aldırdık 3 ay bitti ama benim bu defa da bağırsk sancılarım başladı iştahım var ama yemek yemeğe korkuyorum zayıflıyorum
Damalakkoo Sevdalianne teşekkür ederim kadınların çoğunda doğumdan sonra olurmuş karın ağrısı fena halde çok kötü bir ağrı giriyordu hep karnıma belime meğer doğumdan sonra taşlar oluşmuş bende normaldir doğum yaptım diyordum çok dikkat etmemiz ihmal etmememiz lazım taşlar inanılmaz zayıflattı beni
Papatyam-46 Sevolika merhaba şimdi gördüm mesajınızı geçmiş olsun inşallah ameliyat olup iyi olmuşsunuzdur yarım saat sürmüş benim ameliyat. Allah şifa versin tüm hastalarımıza
Cagan2507 Ben yeni doğum yaptım 50 günlük bebeğim 15 kilo verdim 1.5 ayda bebeğim çok huysuz sirekli ağlıyor çok fenayım yemeği zor yiyorum akşam eşim gelince o zaman yiyebiliyorum gündüzleri aç aç dolanıyorum
Sevdalianne Cagan2507 hamile kaldiginiz kilonun altina dusmeyi cok saglikli bulmuomus doktorlar. Bebeginiz gaz sancisindan agliyor olabilir yada doymuyor olabilir. Benim ikizler 2 aylikken surekli yatarlardi en rahat donemimdi galiba
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sevdalianne Kendine bolca kuruyemiş al bari. Fındık,fıstık,ceviz.. Kuru üzüm,kuru dut,incir, ne bileyim kuru meyveler çerezler. Hem protein,hem sütüne yarar,hem sana eneeji sağlar. Yazık günah. Yapma kendine böyle şeyler. 🙏🏻
Papatyabeyazi Sevdalianne bende 44 kiloyum ama hamilelik öncesinde de 42 kiloydum . Şimdi almaya çalışıyorum . Aybars Efe’nin doktoru bana sende aybars’ın vitaminlerini kullan bol bol tahin pekmez ye demişti . Emzirmeyi bıraktırmadı hiç ama 11 aylıkken oğlum bıraktı 😂🤦🏻♀️🥺
Bydhalim37 Sevdalianne hamile kalmadan önce 48 kiloydum şimdi 51 52ye falan düşmüşüm hala da zayıflamak istiyorum yemem içmem iyi sütüm de iyi takmıyorum o yüzden kiloyu