Misipisi35 Deleted12 bende duymadığını düşündüğün için biberonla süt verdim. Ama vermek de istemiyorum emsin istiyorum alışır die korkuyorum. Ama ac olsa o kadar cisli bez de olmaz. Kafam allak bullak ya
Deleted12 Misipisi35 normal canım o zamanlar böyle düşünmen. Çişini yeteri kadar yapıyorsa kaka yapıyorsa keyifle uyuyorsa hiç sorun etme. 15 dk emmesi seni yeter. Her ay kilo alımı iyiyse tammdirm biberon meme reddi yapıyor o yüzden alıştırma derim kaşık biberonlar var onlardan al o larla takviye yaparsın. Yada anne göğsüne yakın biberon al.
Misipisi35 Deleted12 istw sorun keyifle uyumuyor memede kucakta uyuyor yatakta uyumuyor gözleri hemen açık. Biberonla aventin biberonu war
Deleted12 Misipisi35 gazi olabilir. Dediğim gibi göğsüne alışmış olabilir sürekli orda uyuttuysan. Yada sürekli tem tamasi istiyor olabilir. Sen yerine köy orda olduğunu hissettir yüzüne dokunarak ellerine dokunarak yani bebegin sakinlescegi şekil dokunarak hissettir belki ise yarar.
1Zeynoli ipekk05 Ah ah kanayan yaram benim. Yaklaşık 2 aydır sagarak veriyorum. Ben de avent kullanıyorum belki döner diye ama o iş de hikâye bence. Ne kadar anne memesine yakın olursa olsun meme değil sonuçta, bırakıyor bebekler.
ipekk05 1Zeynoli benimki avent biberonla ara sıra sağdığım sütümü vermeme rağmen bıraktı beni sadece biberon istiyo anne memesine yakına red yapmaz deniliyodu bide bu biberon için 🥺🥺