Misipisi35 canim sutunu sagarak yetip yetmedigini anlayamazsin. Bebegin emmesiyle sagarak cikan sut farklidir cc olarak. Biberon genelde meme reddi yapar cok az bebekte yaomaz. O yuzden ilk 6 ay emziriyorsan tercih sebebi ble olmamalı. Ama tabi herkesin kararı. Süt emzirdikçe çoğalır sagarak azalabilir bazılarının sütü bazılarının sagarak az çıkar ve böyle ce sütüm yok algısı oluşur. Onerim hep emzirmen ama biberon da verecem dersen meme reddi yapmayan biberonla al önlemini al yani.