phd-anne canım uygulayabilirsen iyi olur. Benim doktorumda emzirmeyi sık yaparsan çocuk sürekli on dutu alır o da gaz yapar.emdigini sindirmeden yenisi gelirse o da gaz yapar diyor. Çok zor durmuyor dediğimde bir yolunu bul diyor. Sürekli sindirmeden emdiginde reflü olma ihtimalleri de arriyomus sanırım. Bende çok zorlandım Ma 5 dk 5 dk sır. Oyalamaya çalış yapabilirsen