phd-anne bunu doğruluk payı var canım inanıyorum benim oğlum mamayla beslenıyor çok aşırı gazlı bi bebek bazen iki saat dolmadan 1,5 saatte felan veriyordum huzursuzlanınca gazdan içemiyordu asla aglıyor sıkıyor kendini perişan oluyordu sonra uzattım mama saatlerini şuan 2,5 aylık 3,5-4 saatte bir yedıyorum çok rahat maşallah gaz sorunumuz bitti neredeyse o denli azaldı bebek yediğini sindriyor rahat içiyor kızımda annem aglafıkca ver dedi dıye ona uydum düzen adına hiçbirieyimiz kalmamiştı