AND-20 evet haklısınız herkesin farklı oluyor görüşü, insan kime inanacağını şaşırıyor. Hamileyken kendimi hep korudum, bebeğim doğdu gelen giden bitmiyor, gelme de denmiyor. Hastalıktan korkuma hem kadın doğum doktoruma hem çocuk doktorumuza sorarak oldum. Artık Allah kerim 😅