PrensesimDuru doktorlar tercihi bize bırakıyor , kadın doğum doktorum iki farklı çocuk doktoru ve oğlumun hemşiresine sordum hepsi siz bilirsiniz diyor. Aşı çeşitlerini anlatıyor kararı bize bırakıyorlar. Aklıma yatan biontec oldu ve iki doz aşımı oldum. Hafif kol ağrısı dışında hiçbir yan etki de yaşamadım. Emzirmeye de devam ettim keza öyle söyledi doktorlar