Sultanisill ya ben böyle postları görünce çok üzülüyorum. Benim kızım 4 kg doğdu ama sütüm çok yaramadı corona atlattım sütüm azaldı mamayı asla kabul etmedi şu an 6 aylık 7.500 kg ayına göre normal ama doğum kilosuna göre 6 ayda 3.5 kg aldı sadece. Bütün yorumları okuyup tek tek karşılaştırma yapıyorum kendi kendime. Bilmiyorum benim gibi olan anneler var mı ama çok verimli bir post değil bence. Size özel söylemiyorum daha önce de çok açıldı genel bi yorum.